POLITYKA PRYWATNOŚCI
Polityka skierowana jest do użytkowników strony internetowej https://meduniv.ujk.edu.pl/ [Serwis]. W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników serwisu, które są gromadzone bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii.
Administrator danych i kontakt do niego.
Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem z Serwisu jest MEDUNIV Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19A, 25-317
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000776814, nr NIP: 6572943912, nr REGON: 382850580 kapitał zakładowy w wysokości 160 000,00 złotych,
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Administratorem poprzez kontakt telefoniczny pod nr +48 41 349 68 92, e-mail: meduniv@meduniv.pl bądź bezpośrednio w siedzibie.
Definicje
1. Serwis – strona https://meduniv.ujk.edu.pl.
2. Użytkownik – osoba odwiedzająca stronę.
3. Klient – użytkownik, korzystający ze Sklepu internetowego
4. Dane osobowe –oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy.
5. Właściciel Serwisu – oznacza MEDUNIV Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 19A, 25-317 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000776814, nr NIP: 6572943912, nr REGON: 382850580; kapitał zakładowy w wysokości 160 000,00 złotych,
6. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://meduniv.ujk.edu.pl/badania/ prowadzony przez Właściciela Serwisu,
Zakres zbieranych danych.
1. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z RODO.
2. Dane osobowe zbierane poprzez wszelkiego rodzaju formularze zamieszczone na witrynach internetowych Administratora, obejmujące m.in.: takie informacje jak: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres e -mail, adres oraz nazwę firmy, służą tylko do identyfikacji Użytkownika, nawiązania z nimi kontaktu handlowego, prowadzenia negocjacji handlowych z Klientem i ewentualnie podpisania i realizacji umowy. Jeżeli Użytkownika wyrazi na to zgodę, to przekazane przez niego dane osobowe, będą wykorzystywane przez Administratora dla celów monitorowania ruchu na stronie internetowej Administratora.
3. Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Serwisu:
– Google Analitycs – w celu analizy statystyk strony internetowej oraz na potrzeby reklamy AdWords,
– Piksel Facebook’a – w celu analizy statystyk strony internetowej, a także w celu optymalizacji i tworzenia grup odbiorców informacji o usługach.
4. Serwis umożliwia kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu danych identyfikacyjnych i kontaktowych Użytkownika a także związanych z treścią wiadomości.
5. Administrator gromadzi dane związane z Pani/a aktywnością, jak na przykład czas spędzony na stronie, wyszukiwane frazy, liczba wyświetlonych podstron, data i źródło wizyty.
Źródło danych.
Właściciel serwisu zbiera dane osobowe Użytkowników:
a) w ramach usług oferowanych w Sklepie, na zasadach określonych w regulaminie sklepu,
b) za pośrednictwem formularzy kontaktowych (dalej: Formularz kontaktowy)
c) zbiera informacje o każdej osobie odwiedzającej Serwis (cookies) umożliwiające identyfikacje przeglądarki lub urządzenia osoby odwiedzającej Serwis z jakich informacji Użytkownik korzysta oraz Logi serwera.
Podstawy prawne oraz cele przetwarzania danych w serwisie
a) realizacji zawartych umów poprzez Sklep (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
b) świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikowi treści gromadzonych w Serwisie, w tym udostępniania formularzy kontaktowych (na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
c) świadczenia usług medycznych, wykonywania badań diagnostycznych oraz prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej, na podstawie ustawy z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie rodzajów, zakresu wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, ustawy z dnia 28 kwietnia 2011r. o systemie informacji w ochronie zdrowia oraz zgodnie z 9 ust.2 lit. h Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady – RODO z dnia 27.04.2016r
d) ułatwienia kontaktu poprzez podanie dobrowolnych danych kontaktowych podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
e) ewentualnej windykacji roszczeń w przypadku niewywiązywania się z postanowień umownych– podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność́ przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); uzasadnionym interesem Administratora jest ochrona jego majątku;
f) w celu obsługi reklamacji i żądań gwarancyjnych– na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO;
g) reklamowych, przy użyciu narzędzia Google Analytics. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych; poprzez prowadzenie analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług; możliwość informowania o usługach Administratora, przedstawienia przez niego ofert dopasowanych do potrzeb i zainteresowań Użytkownika oraz zwiększenie sprzedaży Administratora;
h) w celach wykonania prawnie nałożonych obowiązków, tj. w celach rozliczeniowych i rachunkowych wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
Rejestracja w serwisie i składanie zamówień w Sklepie
Formularz kontaktowy
Administrator zapewnia możliwość kontaktu poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie https://meduniv.ujk.edu.pl/kontakt/. Użytkownik podaje swoje dane osobowe niezbędne do skontaktowania się z nim i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać dobrowolnie także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na udzieleniu odpowiedzi na zadane pytanie, w celu komunikacji z Klientami.
Portale społecznościowe
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn). Dane uzyskane poprzez media społecznościowe są przetwarzane, by informować Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu produktów oraz usług, a także w celu komunikacji z Użytkownikami za pośrednictwem mechanizmów i narzędzi dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promocji przedsiębiorstwa, budowania wizerunku przedsiębiorstwa w sieci oraz poszerzaniu sieci kontaktów.
Pliki cookies
1. Pliki cookies to instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Serwis, małe pliki zbierające informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Klienta i dokonywanych przez niego ruchów w Sklepie.
2. Cookies używane są w celu: poprawienia funkcjonalności strony internetowej, dopasowania treści ofert do Państwa oczekiwań i preferencji ustalonych na podstawie zachowań w sieci, dopasowywanie reklam, zbieraniu anonimowych statystyk przeglądania produktów na stronach Sklepu, utrzymania sesji klienta Sklepu (po zalogowaniu). Wykorzystujemy je również do celów, które nie są niezbędne, ale bardzo przydatne dla nas lub dla użytkownika, w tym do przechowywania ustawień i preferencji, zapamiętywania informacji o dostępie, dostarczania ukierunkowanych treści i informacji marketingowych, lepszego zrozumienia, która część niniejszej Witryny jest najbardziej popularna oraz analizy jej funkcjonowania.
3. Pliki cookie są powiązane ze wszystkimi informacjami przechowywanymi na urządzeniu użytkownika lub do których użytkownik ma dostęp, dlatego przybierają różne formy. Wykorzystujemy następujące typy plików cookie:
a) Niezbędne – Zawsze aktywne – Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.
Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby. Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
b) Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
c) Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
d) Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
4 .Pliki cookie i powiązane dane osobowe wykorzystywane do niezbędnych celów –
zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych nie wymagamy zgody użytkownika
na wykorzystanie tych plików cookie, ponieważ są one niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania niniejszej Witryny.
5. Pliki cookie i powiązane dane osobowe wykorzystywane do celów, które nie są niezbędne – Będziemy przechowywać lub odczytywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika w przypadku plików cookie, które nie są niezbędne, i przetwarzać powiązane dane osobowe pod warunkiem, że użytkownik wyraził swoją zgodę, i jej nie wycofał. Prosimy o to za pomocą narzędzia cookie, które pojawia się podczas odwiedzania dowolnej strony Serwisu.
Przekazywanie i udostępnianie danych osobowych
1. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości oraz podmiotom, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych: m.in. firmą, obsługującym przetwarzanie płatności w sklepie internetowym tj. jak Przelewy24, właścicielom oprogramowań informatycznych, których Administrator jest użytkownikiem (w szczególności Patomorfologia, PROMETEUSZ My Dr,), dostawcy usług IT, księgowych, kurierskich, pocztowych, przechowywania danych na serwerach, świadczenia usług hostingu – przy czym Administrator informuje, że podejmuje wszelkie niezbędne działania, by podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora. w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
2.Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników za pomocą systemów komputerowych i oprogramowania zapewniającego bezpieczeństwo przetwarzania tych danych osobowych na najwyższym poziomie. Administrator przetwarza dane osobowe swoich Klientów poza systemem informatycznym przy użyciu środków technicznych i organizacyjnych zapewniających najwyższy poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
Na naszej stronie internetowej korzystamy z usługi reCAPTCHA, która dostarcza Google Inc. (Google Ireland Ltd., Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland). Usługa ta zapewnia bezpieczeństwao danych podczas przesyłania formularza, zapobiega nadużyciom spowodowanym przez roboty internetowe. Działanie reCAPTCHA wiążę się z przesłaniem adresu IP oraz innych danych do Google Inc. Innformacje na temat tego, jak Google przetwarza Twoje dane znajdziesz pod linkiem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl
Jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji dowiesz się także ze strony www znajdującej się pod adresem: https://www.google.com/policies/privacy/partners/
Na naszej stronie internetowej korzystamy również z Google Maps w celu umożliwienia Tobie weryfikacji lokalizacji naszej placówki. Informacje dotyczące prywatności znajdziesz pod linkiem: https://policies.google.com/terms?hl=pl
Odbiorcami danych zbieranych poprzez fanpage jest Facebook i jego partnerzy. Na naszej stronie internetowej umieściliśmy wtyczkę „plug-in” Facebook (biała litera „f” ). Dane mogą być transferowane do państw trzecich na podstawie działań podjętych przez spółkę Facebook Ireland Ltd. Informacje dotyczące przetwarzania danych przez Facebook można znaleźć pod linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation
Okres przetwarzania danych osobowych
1. Co do zasady dane przetwarzane na podstawie zawartej umowy przechowywane są przez 6 lat od ich uzyskania. Pozostałe dane są przetwarzane przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
2. Dane osobowe związane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z udzielaniem Państwu świadczeń zdrowotnych, a następnie przechowywane przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu,
3. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku windykacji roszczeń do czasu zakończenia egzekucji (z uwagi na zaspokojenie wierzyciela) lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
4. Po upływie ww. okresów przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane lub
anonimizowane.
Zasady przetwarzania danych osobowych
Administrator przy przetwarzaniu danych osobowych przestrzega następujących zasad:
Obowiązki informacyjne Administratora danych osobowych
W zależności czy Administrator zbiera dane od osoby, której dane dotyczą, czy w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Rozporządzenie unijne o ochronie danych osobowych nakłada na Administratora osobne wymogi informacyjne.
Obowiązki Administratora Danych Osobowych przy przetwarzaniu danych osobowych
Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z RODO i aby móc to wykazać.
Prawa Użytkowników Serwisu
Osoba, której dane dotyczą:
Administrator danych osobowych umożliwia osobie, której dane dotyczą wymienionych wyżej uprawnień na zasadach określonych w przepisach Rozporządzenia unijnego o ochronie danych osobowych.
Bezpieczeństwo danych osobowych]
Administrator dokłada wszelkich starań, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny. Administrator podejmuje wszelkie konieczne i uzasadnione działania, by także osoby, którym powierza dane dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
Zmiana polityki prywatności]
2021-2023 © Meduniv Sp. z o.o. | made with ♥ by fajne studio kreatywne